Stenløse og Veksø Sognes Menighedspleje

Måske vi kan hjælpe eller støtte?

Hvad er menighedspleje?
Menighedspleje er kirkens svar på det kristne budskab, om at tage sig af den der søger hjælp i en vanskelig situation - fysisk såvel som psykisk.  Vi er et tilbud uden for det offentlige og er en selvstændig organisation, hvis midler kommer fra indsamlinger i vores kirker, fra kirkens julemarkede, samt donationer.

Menighedsplejens formål er - om muligt - at yde støtte og hjæp til sognenes beboere, enkeltpersoner såvel som grupper.

Hvordan kan jeg støtte menighedsplejens arbejde?
Gaver modtages med taknemmelighed, og kan gives via mobilepay eller bank. Du kan også give os en hånd med praktisk opgaver til vores arrangementer, bl.a. vores traditionelle julemarked - hvor vi snildt kan bruge en ekstra hånd. Indtægterne fra Julemarkedet går ubeskåret til årets Julehjælp.

Menighedspleje: Mobilepay 73296

eller via menighedsplejens konto hos Danske Bank. Reg. nr. 9570 Kontonr. 13757577

Nyt fra Menighedsplejen