Information til vikarer og gæstemusikere

December 2023

Stenløse og Veksø Kirker
til vikarer og inviterede

A-indkomst

Hvis du er tilkaldt som vikar for organist eller sanger eller kirketjener, får du udbetalt din løn som A-indkomst sidste bankdag i måneden efter din medvirken.

Vi har faste takster plus feriepenge plus evt. kilometerpenge for de forskellige tjenester: højmesser eller ’andre tjenester’.

Vi har brug for følgende oplysninger:

• Navn
• Tjeneste/tjenester
• Kirke
• Dato for tjeneste/tjenester
• CPR-nummer (kun første gang, du er her)

B-indkomst

Hvis du er inviteret som supplerende musiker eller optrædende, får du dit honorar udbetalt som B-indkomst, så angiv det aftalte honorar og cpr-nummer samt reg.nr. og konto nr. hver gang.

• Navn
• Tjeneste/tjenester
• Kirke
• Dato for tjeneste/tjenester
• CPR-nummer
• Bankoplysninger

______________________________________________________________________________________________________________________________________

I begge tilfælde bedes du sende dine oplysninger til vores fortrolige og krypterede mail
7410fortrolig@sogn.dk

Vi vil gerne undgå papir, så skriv til denne fortrolige mail i stedet for at lægge en seddel på kirkekontoret eller hos kirketjeneren. Dine oplysninger er bedst beskyttet på denne måde.

Grete Hedegaard, kontaktperson
Stenløse-Veksø Menighedsråd